вівторок, 22 січня 2013 р.

і ще одна неймовірно приємна несподіванка...

Приймаючи участь у новорічному обміні листівок від Яни Смакули, я  чекала на 3 листівки. Коли я їх отримала,була безмежно щаслива,емоцій просто не передати! Це на стільки приємно отримувати несподівані посилочки від незнайомих людей)
Але Ви навіть і уявити собі не можете у якому шоці я була, та яке щастя мене переповнювало, коли мені прийшло неочікувана повідомлення з поштового відділення, що мені прийшла бандеролька))) ну і я одразу ж побігла отримувати сюрприз))))
І коли я отримала цю чудо-посилку моєму гарному настрою просто не було меж)))) я отримала просто суперово-бомбезний подарунок від Лілюськи Rytsar!!! Ліля, ти просто чудо, як ти знала, що у мене є машинка Spellbinders? я просто в захваті від твого подарунку)))) ДЯКУЮ)))
Я отримала не лише гарну листівочку, а ще й багато цукерок-поцілунків та чудо - ножі)))
ДЯКУЮ за натхнення!!!)

2 коментарі:

  1. Ура!! Я так переживала, чи не загубилася...
    Яка я рада, що дійшла й усе сподобалося!
    Про машинку я не знала, то я так випадково вгадала. O:-)

    ВідповістиВидалити